Kato-gatzea - Reisverslag uit Podersdorf am See, Oostenrijk van Ank Berg-Lelieveld - WaarBenJij.nu Kato-gatzea - Reisverslag uit Podersdorf am See, Oostenrijk van Ank Berg-Lelieveld - WaarBenJij.nu

Kato-gatzea

Blijf op de hoogte en volg Ank

05 September 2014 | Oostenrijk, Podersdorf am See

Woensdag hier op de camping in Kato-gatzea aangekomen, we hebben om 17.00 6 verjaardagen gevierd, ook rene zat erbij natuurlijk , was heel gezellig!, we hadden van de texelaar jutter en de texelse koek, we waren echt crea bea met alle hapjes , zag er geweldig uit, het is hier ongeveer 27 graden , erg warm,donderdag met de bus dooor het pilongebergte, erg mooi , fotos volgende keer internet is erg traag!
daar hebben we een heerlijke warme maaltijd gekregen, met Griekse yoghurt met bramen toe! was heerlijk!
vrijdag naar de markt in volos met de dames en de bus, leuke rommelige Griekse markt, we gingen met leuke groep vrouwen, was toppy
vanavond aan het strand hebben we een Griekse avond met muziek, wordt vast gezellig!!
tot volgende mail

• 05 September 2014 - 16:17

Leny:

Hallo Ank en Rene
    Helemaal vergeten Rene van alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    je ziet de dagen gaan gewoon weer verder.
    Maar met al jullie reisgenoten heb je toch nog een leuke dag gehad
    neem ik aan.
    Verder verloop de reis naar jullie wens?
    Wij hebben hier ook het afgelopen weekend toernooi gehad ook druk.
    Geniet lekker van jullie reis .
    groeten Aad en Leny

• 05 September 2014 - 18:30

Liekje:

Hoi hoi het klinkt allemaal erg leuk en gezellig maar lekker warm bij jullie hopelijk koelen de nachten een beetje af ik schrijf nu op de tablet mijn laptop gecrasht nieuwe besteld komt de 11e nog even afzien gelukkig alle foto's en admin. Veilig kunnen stellen op ext. Harde schijf. Groetjes en dikke xxx van ons veel plezier met zijn alle.

• 05 September 2014 - 19:39

Tineke De Kapster:

René nog gefeliciteerd ik las dat het gezellig was en als je haar maar goed zit Ha Ha
    Hier gaat alles goed met de was en de boodschappen ook en Bep
    Geniet en tot schrijf.

Liefs

• 06 September 2014 - 08:27

Kees:

Das fijn voor jullie, dat het een gezellige groep is. En het weer dar mee werkt.
    Lekker genieten zolangs het nog kan.
    Groeten uit Roses

Marleen Van Der Meer:

Hoi Ank en Rene,Fijn dat jullie het zo fijn hebben, wij vertrekken 15-9 naar Stoupa en verblijven in Huize Ostria, adres onbekend, we houden kontakt en hopen jullie daar misschien te zien.

• 08 September 2014 - 21:23

Marleen Van Der Meer:

Dat zijn wel veel berichtjes, niet de bedoeling. Gr.

• 17 September 2014 - 19:00

Han En Yvonne :

Hi lieve vriendjes,
    Ziet er allemaal goed uit ,genieten.

• 08 April 2015 - 16:39

Brigitte En Gilbert D'hoore - Van Der Meersch:

Dag lieve vrienden Marleen en Joop,
    Hoe gaat het met jullie. We gaan in september NIET naar West-Kreta - Kalives omdat de vluchturen bij terugkeer in Schiphol pas om 23u20 landen, voor ons veel te laat is, want dan kunnen we niet meer naar huis. Ik heb op 28 maart nog geprobeerd om naar Stoupa in huize Ostria te boeken, maar alles bleek volzet en ook voor Didima en Electra. We gaan dan maar naar Pilion van 4 tot en met 25 september. We hebben wel al voorgeboekt voor 2016 van 12 tot 26 september in nr.3. We hopen jullie daar terug te zien. Ik ben jullie e-mailadres verloren, dus probeer ik het via deze weg om jullie te bereiken. Laten jullie ons iets weten ?
    Liefs van Gilbert en Brigitte